Feber och snuva

Ja Selma är febrig igen, jag tror det är en kombination av tänder på G och förkylning. Hon har varit väldigt mammig, så därför blev det inget bloggande igår då jag praktiskt taget inte kunde lägga ner henne på hela kvällen. Hon är dock lite piggare idag, så nu på kvällen har vi varit hos mormor en stund. Jag blir ju annars galen av att bara vara inne.

        
                                         Selma har fångat sopen, allt är ju spännande!

        
      Då man är täppt i näsan måste man andas genom munnen, och då dreglas det vill jag lova!

        
  Mormor har fått en hemmagjord kalender i present, här är november, visst är dom fina kusinerna!
#1 - - mormor:

Vilken fin present jag fick!

Den räcker mycket längre än året 2009.

Nu måste jag sova. Jag gillar att vara uppe på kvällerna men inte att stiga upp halv sju :(

#2 - - Sofia:

Jobbigt med feber =( Ni är välkomna hit när ni vill. Jättefin kalender! Nu ska jag laga morgongröten. Alice har börjat vakna så tidigt på morgonen, var skönt när hon sov till 7.30. Kram

#3 - - Syrran/Moster:

Jag har hittat hit igen! Har bara njutit av alla bilder jag missat, nu ska jag läsa lite men först har jag en bajsblöja att ta hand om! (får jag skriva sånt?)



OBS Förälska dig inte i gangstar nu jag såg nog de fina kläderna...kom ihåg att Selma ska ha BLINGO!

#4 - - fäten:

hejsan gumman!!

Men stackars lillen då va synd att hon har varit febrig och förskyld en hel del sista tiden.sköt om henne.Förresten !vilken fin kalender med fina barn ,va stora de har blivit./kram

Till top