Humör

Idag var minusgraderna tillbaka, härligt men naturligtvis blev det blixthalka... Vi tog iallafall en promenad på morgonen, tur att jag har broddar som en annan gammal tant=) Vi åkte sen och tittade till mormor som är sjukling för tillfället, huvva huvva, där ville vi inte stanna länge! Åkte sen vidare till supermormor, vi måste ju hålla ställningarna och se till hela familjen=) Nu på eftermiddagen och kvällen har vi bara varit hemma. Det har ju varit en hel del aktiviteter och folk nu de senaste kvällarna så både Selma, mamma och pappa behövde en lugn hemmakväll. Vi har lekt och haft mysigt, Selma har ju verkligen humör, en tydlig mimik och duktig på att visa vad hon vill...pust...  Nu sover hon iallafall gott i sin säng efter ett bad, Nattinatt!

    
                                                                      Glad Selma
 
    
                                                          Lite rädd Selma

     
                                                                      Arg Selma

    
                                                                   Busig Selma

    
                                          och helt underbara GOA Selma=)

#1 - - Johanna:

Ja vilka söta bilder! Hur go som helst! Drömde om dig inatt :) väldigt märklig dröm, kände mig alldeles virrig när jag vaknade. Har varit en sväng på stan i Karlshamn idag! Hoppas ni har det bra! Hälsa selma från mig, så hon inte glömmer mig :) blir ju länge mellan gångerna nu. Kram

#2 - - Johanna igen:

Glömde ju en sak...vilka tänder hon fått. Jisses vad fort det går!!

#3 - - Sara C:

Den där drömmen vill jag höra mer om Johanna! Ha det bra du med, kram

#4 - - sofia:

Vilka fina bilder! Så roligt när ni var här och tack för presenten. Kram!

#5 - - mormor:

Alltså den busiga Selma bilden är väl oslagbar!

Vänta bara tills jag kan gå själv då blir det full fart på Mjölkvägen, he he.

Till top