Lucia, kalas och mys

Luciadagen, å inte  har vi sett en endaste lucia=( Youssef har jobbat, jag och Selma tog en promenad dit för att hämta bilen. Jag kan säga att det inte var skottat och att styra vagn dit gick sådär... Vi åkte sen och hämtade kameran hos Johanna, så idag blir det bilder! Sedan åkte vi förbi mormor och sa hej.  Vid 16 var vi bjudna på Yasemins födelsedags kalas. Tänk hon har hunnit bli tre år, jag tyckte det var nyss jag körde Jessica och Musse till förlossningen och trodde typ att hon skulle föda i bilen, haha=) Det var ett riktigt prinsesskalas, söta tjejen... Nu har Selma somnat (i sin säng!!!) efter ett bad. Jag fick ett ryck och tyckte att vi skulle mysa till det lite så jag har pysslat och hängt upp ljusslingor mm.

                                                                    
                           Selma och Johanna (igår)                                 Selma sover i sin säng(!)   

                  
                                                        Födelsedagsbarnet Yasemin

                  
                                                          Riktigt fina prisesstårtor

                  
                                                 Selma fick oxå en prisessmugg=)



                                                              För att höja mysfaktorn...

                                                                      
                  Ny belysning i fönster                       Nya ljus och glitterduk                          Ljusslinga ute
 
                                                                           
                                        Selmas dockvagn får agera                Ljuslykta som jag fick av Johanna
                                         mysbelysning än så länge         
#1 - - mormor:

Det gäller att vara finurlig, belysning i dockvagn var nytt. Nu måste jag hitta på nåt att kontra med.

Hmm, 25 minuter sen du skrev, undra om Selma fortfarande sover i sin egen säng?

#2 - - Sofia:

Vilket härligt princesskalas!

Duktig flicka som sover i egen säng.

Hade också velat vara med och fira johanna.

Jättefint pyntat!

Kram

#3 - - Johanna:

Jisses vilka tårtor, dom är väl inte hemmagjorda va? Fina va dom iaf! Så kul med alla bilder, va mycket nytt sen sist. Är kanske bra med internetfria veckor ibland. Härligt att hon somnade i sin egen säng, hon kanske hörde att vi pratade om det :) Kram

#4 - - Jonna:

Ja, det ska vi. Jag har ju snart lov, då kan man ju passa på :) kram

Till top