På stan med Sofia

Hela eftermiddagen har vi sprungit runt på Stan med Sofia. Försökte kika lite på rean men det är ju så mycket folk, trångt och rörigt så man blir opeppad... Sofia hitatde iaf lite grejs till nyårsdukningen, jag tror det blir fint! När vi kom hem så lekte jag och Selma lite, åt middag och sen var det bara på med broddarna och ut på promenad. Vi gick till coop, och mötte upp Youssef där när han slutat. Vi hittade en jätte söt brun manchesterklänning åt Selma på rea på Kappahl, så nu har hon ytterligare en klänning som hon måste hinna ha! Vi var oxå in på Power och tittade på en stavmixer, hittade en på rea, så nu ska det göras barnmat! 

                   
                                  Selmas nya grej, hon knyter nävarna och spänner hela kroppen
                                                      så att huvudet skakar, det är tydligen jätte kul!

                     
                            Det dreglas lite extra duktigt just nu, fler tänder på gång kanske?
                                                

                   
#1 - - mormor:

Vilken tokig unge. Hon kanske härmar leksaksgubben i bakgrunden.

I morgon ska jag också ut på rea.

Så man piggnar till lite.

#2 - - Johanna:

Dreggelprinsessan nr 1!! Mixerstav är ju perfekt, jag brukar göra fruktdrinkar. Hur gott som helst! Kram

#3 - - Sofia:

Det ser gulligt ut om inte annat =)

#4 - - Fäten:

Nu var det några dagar sen jag såg bilder på lilla prinsessan vilken söt grimash! Är hon glad eller arg på dig?=)

#5 - - Sara C:

Hon är väldigt glad=)

Till top