Pappas tur

Ja då var det pappas tur, idag har Youssef varit hemma från jobbet och legat sjuk. Jag har tänkt klara mig iallafall, jag har ju super försvar=) Selma har inte haft feber idag, skönt, men hon är fortfarande väldigt hostig och snorig. Jag tog mig iallafall iväg och tränade ikväll, det har ju varit dåligt med det på sistonde när jag bara varit hemma med sjuklingen. Det var så skönt, jag körde funk, såååå kul det var!

                
                                                                        Sjuklingarna

                
                                                                               Min kärlek
#1 - - mormor:

Jo du är nog mammas kärlek din lilla mamma-gris som gnällde och grät idag när mormor skulle passa dej.

#2 - - Sofia:

Va bra att mössan passade!

Är Selma också mammig?

Krya på dig Youssef, hoppas du klarar dig Sara.

Idag ska vi på luciafirande.

Kram

#3 - - fäten:

Hejsvejs!

Men va skönt att Selma är lite bättre hoppas hon blir bättre.

Hälsa Josef att krya på sig och att han få vila sig och inte springa på jobbet så fort han känner sig bättre.TA DET LUNGT!!

Härligt Sara,med träning, efter EID frosseriet man har har ju stoppat isig ordentligt med gotta.eller hur?sköt om er /kram

Till top