Sta´n hela da´n!

Youssef har varit ledig, så vi har haft en lång dag på stan. Åkte ner vi 11 och var hemma först kl 18! Vi strosade runt, shoppade lite och åt lunchbuffé på tre kronor. Mormor var oxå med oss ett tag då Youssef åkte iväg och tränade. På kvällen var vi sen förbi hos Asmae och Walid, tyvärr glömde jag min kamera där så alla bilder jag tagit idag får jag lägga in sen=(  Ska lägga in några gamla bilder så att ni inte blir allt för besvikna...


                   
                    Selma i klänning som mosters kompis Jenny sytt, minns ni när gräset var grönt!

                   
                               Bild tagen av Sofia, Selma ca 1 månad, jag gillar looken, haha=)

                   
  Marocko 2007, jag ville rida kamel men Youssef tyckte det var opassande eftersom Selma var i magen=)

#1 - - mormor:

Det syntes redan när Selma var en månad att hon är en busunge!

Gonatt! Mormödrar borde sova den här tiden.

#2 - - Sofia:

Ni får rida kamel med Selma (utanför magen) i Marocko istället. Du red ju med mig och Johanna, det var skoj! Fina bilder, ser härligt ut med gräs. Alice kräktes i natt i vår säng =( Vi ska på stan iaf, tar bilen om det blir kris och vi måste hem. Ha en bra dag! Kram

#3 - - Syrran/Moster:

Sicken sötnos hon är! Jag börjar fundera på om Elias har alla hästar hemma så att säga...nu har han legat ca 20 minuter tillbakalutad i sin babysitter, tagit av sig ena strumpan och så snackar han med sin fot, gagagaga säger han och vad foten svarar vet jag tyvärr inte...



Själv håller jag på att laga gryta med oliver tata vilken nyhet va!

Till top