Tänder!

Lillstumpan har fått sina första tänder, fast än har dom inte riktigt kommit fram. Man känner två vassa smågaddar i nederkäken! Det är ju inte så lätt att få titta, men vi har lyckats skymta sockerbitarna... Idag har jag, Selma och Asmae varit på stan en sväng, efter det åkte vi till strömpilen. Vi måste ju visa alla shoppingställen som finns! Innan vi åkte hemåt igen tittade vi in en sväng hos supermormor. Nu har jag just sett cityakuten, jag fattar inte hur det här ska sluta om alla försvinner från serien, det är ju snart inga kvar! Selma sussar nu sött i vår säng, hon dreglar något vansinnigt, måste vara tänderna. Hoppas på en lite lugnare natt i natt då gaddarna har kommit fram. Det har ju varit en del stökiga nätter på sistonde.

        
                                               Vissta kan ni skymta gaddarna?!

        
              Selma får testa majskrokar, dom var poppis! Perfekt, då får vi äta ifred...

         
                                                 Nybadad sötnos, snygg frilla va!

#1 - - mormor:

Lilla gullehjärtat, jag måste nästan köra till Ersboda och gosa lite med dej.

Som sagt, du är en riktig proffsfotograf som lyckas fota de små riskornen. Jag såg inte ens tänderna när jag träffade Selma.

#2 - - Jonna:

Tack så mycket! Hälsa sötis Selma :) kramkram

#3 - - Sofia:

#4 - - Sofia:

Tänder! Ja de kändes ju två bullar i nederkäken när jag var där sist, skönt att de spruckigt fram. Majskrokar är aldrig fel, mums. Kram

#5 - - Fäten:

Men lill gumman det är därför hon var febrig till och från.men visst är de lite tidiga tänderna?

O vad söta bilder på lillstumpan! vad synd att vi inte kunde träffas förra helgen men du vet jag jobbade helgen.Men nu ska vi träffas på eid då ska vi fira Abeers födelsedag på samma gång det är lika bra o tar det då.Vi hörs /kram

Till top