Taskiga Proprint

Jag fick kl 11.32 ett sms från proprint att mina bilder var klara för hämtining, Yes tänkte jag och åkte ner på stan för att hämta dom. När vi kommer till stan är kl 13.20, då har butiken stängt kl 13. Kunde dom inte offra en sekund och skriva det i sms:et!!! Dessutom blir man extra irriterad när dom är kvar där inne, ser oss och inte öppnar dörren. Speciellt eftersom att det var jag, mamma med barnvagn och en handikappad man i rullstol med ledsagare som stod utanför. Kan ju vara så att vi båda tycker det är lite besvärligt att ta oss in till stan...

Ja ja nu är det färdigklagat. Vi gick iaf en sväng på stan med mormor. Selma fick av henne en tunika från P.o.P. Sen åkte vi hem, lagade middag och nu har vi just plockat undan. Idag använde jag vår nya stavmixer och gjorde barnmat, köttfärs med rotsaker blev det. Selma tyckte det var gott *jippie* nu är det snart sängdags för skruttan, hon har busat med pappa sen han kom hem och är nog alldeles slut=) 

                        
                                            Plastpåsar och kartonger är roligare än leksaker!

                       
                                 Youssef har gjort iordning fruktfat, mycket stolt över sitt fikon..haha..

                        
                               Så fort man får tag i nå´t så öppnas munnen, för det är ju dit allt ska!
#1 - - Sofia:

Men va typiskt, var det många bilder? Alltid lika roligt att få dem framkallade och inte bara ha dem i datorn.

Stavmixern gick varm hemma hos oss när Alice åt puremat, den är så smidig.

Nu ska jag hjälpa mamma med bestyren inför imorgon. Vi ses väl? Kram

#2 - - Anonym:

Men va typiskt, var det många bilder? Alltid lika roligt att få dem framkallade och inte bara ha dem i datorn.

Stavmixern gick varm hemma hos oss när Alice åt puremat, den är så smidig.

Nu ska jag hjälpa mamma med bestyren inför imorgon. Vi ses väl? Kram

#3 - - Johanna:

Synd med fotona...

Fatet va ju nästan för fint för att dölja det med frukt :) det va så Youssef tänkte va?!! Har hon nya tunikan på sig? Jättefin i så fall! Har varit på bio ikväll, sett australia. Jättebra, rekommenderas. Men den lär nog inte gå som barnvagnsbio, va lite för lång och högljudd för det. Vad gör ni imorgon? Kram

#4 - - Sara:

Imorgon är vi hos oss, och tar det bara lugnt. Sofia kommer sen när hon har lagt Alice, det blir kul! Kram

#5 - - mormor:

Åh, vad gott med färska fikon.

Youssef får väl dela med sej av sitt fikon.

Glöm inte att skriva ett gnäll-mail till proprint.

#6 - - Syrran/Moster:

Fy dumma fotoaffär, provade ni med att banka högljutt på glasrutan och skrika "hjälp det är en nödsituation öppna dörren!", det hade jag gjort :D



(tar en paus för att kolla vad det är Adam har stoppat i micron, aha han har tagit ut två bröd ur frysen och värmer dem i micron, företagsam herre, undrar om han är hungrig förresten...undrar när han fick mat sist...)



Idag har Adam badat, eller ja tvättat benen iaf, för överkroppen var mystiskt torr... Nu sitter jag i sängen med datorn och Elias har äntligen somnat i sängen bredvid mig!!! Ja alltså han har sin förmiddagslur nu vid tre tiden... Vi är lite ur fas...eftermiddagsluren är vid kl 21-23 ungefär och sen så sover han för natten vid 2-tiden. Hjälp istället för att vrida tillbaka dygnet så har vi bara snurrat till det ytterligare!



(tar en paus för att smöra mackan till Adam, han grabbar tag i smörgåsen och säger "ligga soffan", vem har lärt honom att äta mackor i soffan?) :0



Nu ska jag nog slänga mig i soffan och äta en macka med Adam, ikväll är det nyårsafton, blir en lugn kväll här hemma med lite chips!



GOTT NYTT ÅR å KRAM

Till top