Varför plusgrader!?

Ja nu blev det ju slask igen är det inte typiskt!? Jag vill ju att det ska var lite kallt och friskt, dessutom är det såååå mycket lättare att styra barnvagn då... Jag och Selma var ute på en promenad på dagen, Youssef jobbar nu igen, det är ju mellandagsrea. Vi promenerade förbi en skridskobana här på Ersboda, jag blev såå sugen på att åka skridskor, måste leta fram mina. Hoppas bara att jag kan lura med Youssef, men med tanke på hur det gick sist kan det bli svårt..hihi..
Vi har ätit middag hos Asmae och Walle, idag var det harira och lax på menyn, mumma!

                   
                                        Den enda bild jag lyckats ta idag, en trött litten Selma-björn! 
                                                     (mössan en julklapp från Yasemin och Wille)

                   
                                                                              Bonusbild!
#1 - - mormor:

Mmm, nu blir jag hungrig. Jag har inte ätit nåt ordentligt idag. Länge sen jag åt Asmaes harira.

Så idag är Selma isbjörn. Visst har hon en brunbjörnsmössa också?

#2 - - Johanna:

Söt som alltid! Hon har ju en mössa för varje dag i veckan snart! Här hade vi -9 i morse. Blev stor uppståndelse :) Men det är fint när det blir lite frostigt, eftersom den lilla snön som kommer inte vill ligga kvar. Kul att Sofia är i stan! Har ni bestämt hur ni firar nyår? Kram

#3 - - Sofia:

Ja Selma är lite av en mössfantast (eller är det mamma?) =)

Vi måste ses snart, har ni några planer framöver?

Kram

#4 - - fäten:

OOOH vad sööt lill selma är !hon se som liten ängel när hon sover med det nya mössan på .Den var söt!!

Verkar som om hon börjar tycka att det är mumsigt att borsta tänderna själv eller?=)

Till top