1 november

Jaha då var det november då, var tog sommaren och hösten vägen?? Det är ju snö ute och massa minusgrader, jag hinner inte med! Youssef har jobbat idag, som tur var hade dom bara öppet mella 12 och 16 så det blev inte en så lång dag. Jag och Selma har mest varit hemma och tagit det lugnt. Selma har varit ganska trött idag, sovit tre långa "pass" plus några powernaps. Vi var ute en stund på dagen, det var ju väldigt härligt väder även om det var kallt. Gick förbi och sa hej till grannarna (Erdogans), Selma tycker det är kul att prata med Wille och Yasemine.  När pappa kom hem åt vi tacos och sen for vi och fikade hos mormor och morfar.

Igår klurade vi på  "visual illusions" . Kolla in den här damen åt vilket håll snurrar hon? Titta en stund till... hon kan nämligen byta håll! Jag fattar inte hur men det är ju läskigt hur hjärnan lurar en...

                                                                   


                       
                                                                    Glad sötnos

                       
                                                         Selma gillar att räcka ut tungan
#1 - - mormor:

Selma, du är ju hur go som helst!

Kom hit igen så jag får pussa dig lite till...

#2 - - Johanna:

Bor vi i samma stad? Så där mycket snö har inte jag haft där jag har varit. Vet inte men jag tyckte damen snurrade samma håll hela tiden, kanske är jag som är hjärnslö. Borde kanske sova! Höres, måste ju få träffa gullungen snart! Hon får ju inte glömma bort mig! Och så träffa dig så klart, du är också trevlig att umgås med :)

#3 - - Sofia:

Vilken busunge, räcka ut tungan åt mamma =) Ja sovmorgon är efterlängtat har inte haft det på väldigt länge nu eftersom Emil jobbat natt. Får väl passa på att sova i sthlm också. Pussa Selma från oss!

#4 - - Sofia:

Vill se en bild på er nya tv förresten!

Till top