Besök hos supermormor

Youssef har jobbat, jag och Selma åkte till supermormor, dit kom oxå resten av galna familjen=) Vi hade med oss lite fika och var hos henne ca 2 timmar på eftermiddagen. Sedan åkte vi hem till mormor och morfar. Där umgicks vi (och gnabbades förståss) hela eftermiddagen och kvällen. Vi försökte spela TP, men vi lyckades inte så bra för det var hela tiden någon utav speldeltagarna som gjorde nå´t annat...pratade i telefon, ammade, sprang runt och letade saker, bokade flygbiljetter, sov, fikade, gnabbades, var på toa, osv, osv....jaja vad ska man säga, min familj i ett nötskal!


                   
                             På väg till supermormor, och matsäcken är med!


         
                                                 Gullungarna hos morbror Z


                                                      
             Supermormor Siv och Moster Miriam kramas, mormor häller upp kaffe...


         
                                        Haha, vilken humor jag har....
#1 - - mormor:

Så gulliga mina sötnosar är. Selma och Elias alltså!

Jag visade några arbetskamrater som var i närheten men jag vågade inte visa bilden med rosa läpparna och snoret!

#2 - - Sofia:

Va söta de är! Härlig bild när de sitter i Zackes famn, han ser redo ut för tvillingar! Har kommit hem från Stockholm, Alice blev sååå glad =) Ska se Cityakuten, antar att ni också gör det, ha det bra! Kram

Till top