Gangstar party

Idag har vi varit hemma hela dagen, jag har bakat morotskaka och småkakor. Tur att Selma har en snäll morbror som kommer på besök och leker med henne. Nu på kvällen har vi haft klädparty av märket Gangstar. Det var några mammor med bebisar här och mycket fina kläder visades. Jag beställde en tröja åt Selma och ett hemligt paket, får se vad det blir! Väldigt trevligt var det iallafall. Selma tycker det är så spännande med folk, och så fick hon ju träffa sin kompis Emilia. 

         
                                Emilia och Selma softar i soffan

         
        Dags att göra sig i ordning för kvällen, hon har ju blivit så stor vår lilla Selma..
  
          Tröja August
                       Den här tröjan beställde jag åt Selma, tyckte den var tuff
#1 - - mormor:

Såja. Jag har varit inne på bloggen flera ggr i kväll och väntat på dagens rapportering.

Det blir som nåt spännande att se fram emot annars kunde jag ju ha ringt.

Kanske jag kommer förbi i morrn efter jobbet och kollar om det finns nån morotskaka kvar...

#2 - - Sofia:

Ja hon har verkligen blivit stor! Snygg tröja! Hade varit roligt att vara med, får bli en annan gång. Morotskaka lät inte dumt, botten är väl mjölkfri? =) Kram

#3 - - Klin fys 2:

Vi vill också ha! Finns det någon morotskaka över, du fick ju faktiskt av oss förra veckan :)

#4 - - Sara:

Attans, glömde att jobbet oxå läser, jaha då är man skyldig en morotskaka då...=)

Till top