Grillning i snön

idag har jag varit hemma hela dagen. Asmae kom hit vid 12 tiden, första gången hon  var hos oss! Vi lagade mat och surrade, mormor och morfar kom och hämtade Selma, så hon har varit hos dom hela eftermiddagen. Vi var så sugna på grillat så när Youssef kom hem från jobbet, fick han stå ute i den härliga snön och grilla. Sen åt  vi tillsammans hela familjen. Det var gott! Jag hade bakat morotskaka (igen!) till dessert, oxå väldigt gott=)

          
                                                          Selma härmar morbror Adam

          
                                               En annan, lite sliten, morbror i soffan

        
                            Mor och dotter, men vad tusan gör morbror i bakgrunden?

       
                                                      Visst ser dom smarriga ut!

#1 - - mormor:

Mums, nu orkar jag en bit morotskaka till.

Selma gillar verkligen att härma Adam.

#2 - - fäten:

hej!!

va synd att jag inte fick smaka lite av det mumsiga morotskakan..nä ..jag skojar



Vi har inte haft tur med att träffa Asmae än.Har ringt ett x antal ggr,men de är bortbjudna ena gången hos dig o hos dina föräldrar.det hade varit perfekt nu när jag var ledig i helgen ,för jag jobbar jätte mkt nästa vecka.Men nu har vi bestämt att det bli på tisdagkväll.hejdå

#3 - - Sofia:

Den såg inte dålig ut! Mums =) Jasså det är Adam som lär henne alla grimarser!

Till top