Kompisgänget!

Har varit en toppen dag! Vi lunchade med Johanna, Sofia, Emil och lilla Alice på Station, och sen gick vi en sväng på stan. Så kul att träffas hela "gänget"! Jag hämtade ut ett gåvopaket från Libero, älskar gratis grejor!! Sen åkte vi hem, men hann inte vara hemma länge så kom Alice och Sofia till oss. Flickorna busade på hela eftermiddagen och vi åt middag ihop, mycket trevligt! Vid 18 åkte dom hem till Mariehem och så fort Youssef komit hem från jobbet så åkte jag iväg och simmade, härligt var det. Nu är jag helt slut efter att ha bråkat med Selma en timme med att försöka få henne att sova, fattar inte att det ska vara så hemskt att ligga själv! Jaja nu sover hon iallafall och jag dricker en stoooor kopp té!

                
                                       Selma gillar att åka buss, det är ju så spännande!
                  
                
                                      Lunch på station, typ min tredje på en vecka....
               
                
                                                        Alice läser telefonkatalogen
                 
                
                                   Selma sitter mest och tittar på Alice, när hon är på besök
#1 - - Sofia:

Tack för en trevlig dag! Jag var inte till någon fördel på bilden från station dock =). Ju äldre tjejerna blir desto mindre blir åldersskillnaden. Nu ska jag gå och sova, duktigt att träna själv har jag suttit vid datorn och tvn. Kram

#2 - - Johanna:

Ja riktigt trevligt var det! Men du borde ha fixat bilden i photoshop, typ suddat ut mig. Förstår inte hur jag lyckas bli så dålig jämnt...men flickorna va söta! Selma gillar ju verkligen kameran!!

#3 - - Johanna:

Ja jisses, hemskt nu när jag tittar lite närmare. Vad gör jag egentligen?

Till top