Moster, kusin och begravning...

Nu är Selmas moster och minsta kusin här! Dom kom igår och vi var på sofiehem hela kvällen så därför hann jag inte blogga. Lill-kusinen Elias är så söt, lång och smal och ser ut som en liten gubbe=)
Idag har vi varit på min mosters man, Lasses begravning. Vi åkte iväg till Piteå redan kl 06.30 imorse. Begravningar är aldrig kul, men det känns bra att ha varit där för moster Ankies skull. När vi ändå var i Piteå passade vi på att köra förbi mormor och morfars hus i skuthamn, känns så konstigt att det är någon annan som bor där nu. Då vi kommit hem till Umeå igen tillbringade vi kvällen med familjen på Sofiehem. Nu är jag helt slutkörd, är så trött att jag måste hoppa i säng bums. Söta, men dock mammiga, Selma sussar nu så sött. Även hon helt utslagen efter dagens strapatser....

            
                                                      På begravning

            
                                       Morfar har fullt upp, tänk att ha tvillingar!!!

            
                                                  Sötnosen kusin Elias

            
                       Sötnosen Selma fick förresten prova blåbär igår. ojojoj, kladd!
#1 - - Sofia:

Å nya bilder, skoj! Ja det är alltid jobbigt men begravningar men ett fint sätt att säga hej då. Va stor Elias blivit. Blåbär lät inte fel! Nu ska jag se om Sara och Ed vill vakna så vi kan åka ner på stan. Ha det bra! Kram

#2 - - Syrran:

Oh söta barn!

Till top