Selma i snön!

Ännu en lugn dag.. Pysslade på här hemma hela förmiddagen. Youssef kom hem på lunch vid 14 och när han åkt igen så tog vi en promenad till Asmae, hade inte tänkt träffa henne idag men hon ringde och efterlyste mig=) Tur att jag var smart nog att sätta på vinterhjulen på buggan, för inte var det då plogat några cykelbanor inte! Det var iallafall skönt att promenera trots all snö. Nu är vi hemma hela familjen, vi var ute en stund här utanför huset nu på kvällen, Selma satt så fint i snön. Hon verkar inte bry sig så mycket om snön, men hon är alltid nöjd när hon får vara ute. Nu ska jag snart se cityakuten *peppad*, Youssef ska fara iväg och träna. Imorrn blir det mamma-babygympa om mitt halsont inte blir värre förståss=(  

                    
                                                                    Riktigt härlig pudersnö!!

                    
                                             Jag tror hon gör ett försök till en snöängel, haha

                    
                                     Mamma och en riktigt go, rödnosad Selma när vi kommit in!
#1 - - Sofia:

Å vilka fina bilder, hon har blivit så stor, sjukt hur fort det går! Här har det snöat hela dagen fint med vitt men jobbigt när det blåser och stormar. Snart kommer jag till Umeå, längtar! Hoppas ni hinner träffa oss. Kram

#2 - - mormor:

En äkta norrlänning!

#3 - - mormor:

En äkta norrlänning!

#4 - - fäten:

Hej!!

vilka fina kort ni har tagit.Selma är jätte söt..pusspuss och ännu mer puss på hon och förståss hennes morsa oxå..

vad tråkigt att du har ont i halsen..är du förskyld?..krya på dig/kram

Till top