Tråkigt när kusinen har åkt!

09.30 kom Elias och Miriam till oss, vi hade bestämt att vi skulle hinna umgås lite innan dom tog flyget hem idag=( Vi gick förbi på familjecentralen och vägde och mätte våra goklumpar. Selma var 64 cm lång och vägde 7190g, Elias var 67 cm lång och vägde 6850g. En är ett benrangel den andra en stubbe, hihi..men himla goa bägge två! Efter det åkte vi ner på stan, vi gick en liten sväng på nån affär, och sen gick vi och lunchade på station. Fetaost/oliv-paj och laxsmörgås stod på menyn. Innan jag skjutsade ut dom till flygplatsen var vi förbi och sa hejdå till morfar. Det känns så tråkigt nu när dom åkt, kom snart igen!!

Nu ikväll har både jag och Youssef varit och tränat (dock enskilt, på olika gym =)) Har en känsla av att jag kommer att ha mer träningsvärk än Y imorgon. Selma var med mormor och morfar. Det hade gått bra till de sista 25 minuterna, då hade hon skrikit och varit arg. Hon är en bestämd liten dam...suck.. När jag kom dit hade hon iaf somnat, och när hon sen vaknade så var mormor och morfar förståss roliga igen! Nu är vi hemma och jag har sett Cityakuten, hur fasen kan man göra ett sånt där slut, nu kommer jag ju längta som tusan till nästa vecka!

            
                                                             "Latte-bebisarna"

            
                                     Fullt upp att luncha med bebbarna på station!

           
        Förut kunde dom ligga i samma vagn, nu blev det för trångt men då kan dom ju sitta!

#1 - - Sofia:

Vilken fin tvillingvagn =) Jag blev också arg på slutet av Cityakuten, det var ju sista avsnittet så jag i tidningen men jag hoppas verkligen att nästa säsong börjar nästa vecka! Förstår att det måste varit roligt att ha Miriam och Elias på besök, men ni ska väl ner dit nåt snart eller? Kram

#2 - - mormor:

Åh, vad jag saknar Elias! Och Miriam förstås.

Jag måste genast kolla om det finns några billiga resor, jag längtar såå efter Sami och Adam också.

Selma har lärt sig att flina upp sig inför fotografen precis som hennes mamma.

Till top