Förkylning, sötsug och skavsår i ögat... Söta Selma sover ute!

Skavsår i ögat gör ont kan jag tala om för alla som inte har provat på det. Men det är nåt jag får stå ut med för att kunna se något, känns jobbigt att vara så beroende av linserna. Nu när jag ändå håller på att klaga kan jag ju tala om att jag är förkyld oxå, ont i halsen, huva huva. Som om detta inte vore allt så har jag oxå ett enormt sötsug, har jag visserligen ofta, men idag var det nästan outhärdligt. Eftersom att det sistnämda var det enda jag kunde göra något åt så gjorde jag lite hemlagad chokladsås, mumma va gott! Problemet var att det inte blev så lite så nu mår jag illa istället....

                                                           Skavsår=(

Nej nu är det färdigklagat, för alla tyckte väl synd om mig!!?? Håller på att lära Selma att somna själv utomhus, det går ofta väldigt bra. Vi lägger henne med nappen och kaninen i vagnen på bron, då ligger hon och tittar en stund och sen somnar hon oftast. Ibland får man gå ut och gunga vagnen lite för att hon ska komma till ro, men nu sussar hon så sött där ute! Kändes lite ohållbart i längden att hon ska somna i min famn, eller att jag alltid ska behöva promenera med henne. Vore ju en sak att promenera en stund och sen sov hon ute, men hon vaknar ju så fort jag stannar!

                    
                                                           Söta Selma sussar sött

                                  
                                          Vad man är glad när man är utsövd och mätt!
#1 - - Sofia:

Va roligt med en blogg! Nej, har du blivit sjuk! Typiskt om det är Alice som smittat dig. Men det är ju förkylningstider nu, tycker alla är sjuka =( Vi är hemma i Skeå igen. Så roligt att ses i helgen, hoppas det blir snart igen. Fina bilder!

#2 - - Syrran/Moster:

Lilla pluttan så sööööööööt hon är! Du såg dock inte lika snygg ut med ditt öga...eller utan öga...eller utan rött i ögat...eller jaaaa du fattar!

Till top