Grejardag

Grejardag, jajjemen idag har vi fixat med sån´t som ibland bara måste göras! Youssef har varit ledig, så på förmiddagen städade vi här hemma. Sedan var vi hem till sofiehem och bytte däck, eller rättare sagt, Youssef bytte däck och jag och Selma surrade med mormor. Det var på tiden med vinterdäck nu när det varit minusgrader flera dagar, vintern är här! Vi åkte sen för att tanka varefter vi handlade på Coop. Nu har vi just kommit hem, Youssef ska åka och träna och jag och Selma ska nog vila i soffan en stund. Vi ska äta lax till middag, det är ju så gott så jag längtar redan! Ne nu är det en liten tjej som vil ha mat....

       
                                Selma hjälper pappa att byta däck....

       
                 .....och sen hjälper hon till att packa upp varorna vi handlat.

       
                                           Selma visar sin nya favorit grimas
#1 - - Sofia:

Härligt att ha Youssef hemma, Emil har oxå varit ledig det är ju så härligt. Vilken rolig min =) Oj va sugen jag blev på vindruvor när jag såg dem i er kasse. Söt tröja Selma har, gått upp en storlek?

#2 - - Morbror Z:

Klart hon gör grimaser åt Yossef när han låter henne arbeta hela dagen. Först byta däck och sedan packa upp alla mat ur kassarna ! Fy ! Ge henne en paus nu tycker jag ! =)

#3 - - Syrran:

Hmm ja om morbror Z kommer och hjälper till lite istället så kanske inte söta Selma behöver arbeta så hårt!

Till top