Selma med mormor när mamma skriver högskoleprovet

Ja idag har jag varit tillbaka i skolbänken, hela långa dagen har jag skrivit högskoleprovet. Jag har ingen aning om hur det har gått, och jag hade glömt bort hur svårt det faktiskt kan vara! Youssef har jobbat idag så Selma har varit med mormor. Dom har varit på stan och Selma har tydligen varit nöjd och glad nästan hela tiden! Nu är jag sååå trött, ar inte van att behöva stiga upp tidigt på mornarna, så det blir nog en tidig kväll ikväll...

        
                                          Selma ligger på matbordet

               
                                            Mormor och gosiga Selma

                    
                                                      Selma speglar sig

#1 - - Sofia:

Va duktig du är som gjort högskoleprovet. Vilket härligt babyhull Selma har! Kan tänka mig att mormor var stolt som fick ha med henne på stan!

#2 - - Syrran/Moster:

Men hallå, du måste ju berätta hur det gick??? Du har väl rättat det så jag kan få skryta om hur mycket bättre jag är än du ...haha!



Selma ser så go och söt ut man får lust att äta upp henne när hon är så rar.



Och jo, bråka lite på mormor för att hon har köpt samma tröja som mig...grrr

Till top