Snö och shopping

Selma har idag upplevt sin första snö, hon tyckte det var spännande att vara ute, men det tycker hon ju alltid! Försökte få några vettiga bilder men inte så lätt när man är ensam med henne och ska hålla både henne och fotografera samtidigt. Hon är ju liksom inte så duktig på att sitta/stå själv än, och det kändes lite taskigt att lägga henne i snön.

Efter att jag beklagat mig igår över att jag inte har några kläder, tog jag mig i kragen och for ner på stan och shoppade. Hittade ett par byxor och en kofta, så jag är mycket nöjd! Passade oxå på att köpa ett fotoalbum åt Selma, vi måste börja framkalla och sätta in kort nu för det börjar bli rätt många. Köpte oxå lite klistermärken och en silverpenna att skriva med, jag har så mycket idéer på hur det ska se ut, grejen är bara att få till det! Sen var det familjemiddag hos mormor och morfar som vanligt på fredag. Vi fick god mat och Selma mycket uppmärksamhet! Nu sussar älsklingen så sött, hon är såå go och ibland lite extra go när hon sover!

                     
                             Mamma och Selma stod först och tittade på snön genom fönstret...

                     
                                            ....och sen var vi ju tvugna att gå ut och titta!

                    
                                                   Blöjbyte på köksbordet i morfars butik.

                     
                                                            Selma och morbror Adam
                     
                    
                                  Älsklingen somnade i bilen på väg hem efter en lång dag
#1 - - Sofia:

Sådär mkt snö hade inte vi och nu är allt borta. Kul med shopping! Selma har verkligen vuxit, har hon lärt sig några nya trick? Börjat rulla? Kram kram

#2 - - Syrran:

Åh snö! Ser så härligt ut även om jag inte kan hålla med om att det alltid är så härligt med massor med snö. Hon är så söööt i den mössan!

Till top