Väggmålning?

Idag är det lugna gatan här hemma, vi har inget speciellt alls inplanerat. Selma har lekt i babygymmet en stund på morgonen och så har hon ätit lite mer goood gröt. Det är jätte härligt väder så vi tar nog en promenad senare. Mitt öga är fortfarande rött hoppas bara att det blir bra till på lördag när jag ska skriva högskoleprovet! Selma ligger nu ute i vagnen och sover, hon är sååå duktig! Innan sovstunden fick hon sitta ute och titta lite, då var hon så nöjd.

                     
            Selma innan sovstunden, förstår ni vad jag menar med att vi kommer att behöva sittvagn snart!


                                   
                                                                   Babygymmet är kul!


Jag har funderat på att göra om en vägg i Selmas rum. Först hade jag tänkt göra en väggmålning, frågan är om jag tar mig vatten över huvudet då?! Alternativet är att sätta upp "wallies" men isf vilka?? Vad tror ni? Här är väggen som ska göras om...

                             .



                                    
             Prinsessbokstäverna som kommit på plats på Selmas dörr, TACK Alice, Sofia och Emil för dom!
#1 - - Sofia:

Vilka härliga bilder, gör ju bara att man saknar er ännu mer =) Jag har hittat en bra sida med jättefina wallies www.vimsadekor.se. Blev sugen på att köpa till Alice rum. Va fint det blev med bokstäverna. Kram!

#2 - - Syrran/Moster:

Sicken sötnos hon är! Wallies är det lätta snygga alternativet, Väggmålning är mer kreativt och personligt, förutsatt att det blir gjort och någolunda snyggt. Så orkar du plocka fram blåstället, annars skulle jag nog köra på wallies. Själv skulle jag absolut inte måla...



inreda.com har många har dock inte orkat kolla igenom dem...



KRAM

Till top