Dubbelvikt Selma

Å vad det var skönt att vakna imorse och allt kändes om vanligt, jag skulle få vara hemma med min älsklings skrutt!  Youssef jobbade men kom hem och lunchade med oss. Éfter det åkte jag och Selma ner på stan en sväng, Vi var förbi morfar och sen tog vi en runda, då jag hade lite ärenden att uträtta. Selma var så missnöjd och jag tyckte att hon satt lite snett i vagnen, försökte rätta till henne som hastigast men fortsatte sen vidare. När hon inte blev nöjd utan fortsatte att klaga, tog jag till slut upp henne. När jag då öppnade åkpåsen såg jag att hon lixom satt på sitt ena ben, alltså det var vikt bakåt. Fattar inte hur det blev så, märkte jag det inte när jag satte ner henne eller har hon tjorvat dit det själv?! Stackars barn, inte konstigt att hon var lite sur... Jag fick rätt dåligt samvete vill jag lova, tur att Selma glömmer fort och blev snabbt en glad bebis igen!

Sen åkte vi iaf till Sofiehem, jag fick då inte gjort det jag skulle på stan, så imorrn blir det en tll tur. På kvällen var vi sen och simmade med mormor och tata Asmae, oj vad skruttan trivs i vattnet!

     Har glömt att fota idag här kommer en till bild från grillningen igår...

    
                                                    Ser ni solljuset, nu är det vår!
Till top