Grillpremiär!

Då var det färdig jobbat för den här veckan. Tänk om man kunde ha 2 dagars arbetsvecka jämt, perfekt! Selma och pappa hade träffat Musse och Wille idag på dagen, annars bara varit hemma. När jag kommit hem från jobbet hade Youssef förberett för vårens första grillning, ååå vad gott det var! Efter middagen var morbror Adam här. Han ville bli klippt, stackars Selma blev livrädd för klippmaskinen, hon är verkligen en liten fegis!

             
                                         Selma inspekterar så att pappa sköter sig...

             
                                                       Mums, vad gott det var!

             
                                   Det tyckte Selma oxå som lyckades sno åt sig en biff

#1 - - mormor:

mmm...va gott det såg ut!!

Jag mår bättre nu så det vattnades i munnen.

Och lite fusk var det ju att ha grillpremiär utan oss. Fast jag skulle ha varit nervös när Selma fick äta hela biffar.

#2 - - mormor:

mmm.. va gott det ser ut.

Jag mår bättre nu så det vattnades i munnen.

Lite fusk var det ju att ha grillpremiär utan oss.

Fast jag skulle ha varit nervös när Selma åt hela biffar.

#3 - - Anonym:

mmm.. va gott det ser ut.

Jag mår bättre nu så det vattnades i munnen.

Lite fusk var det ju att ha grillpremiär utan oss.

Fast jag skulle ha varit nervös när Selma åt hela biffar.

#4 - - Johanna:

Ja oj vad gott det såg ut! Är man rädd för my little ponny är det ju klart att man tycker en klippmaskin är farlig :) Sötnosen! Vi kan väl försöka ses nåt framöver, visst kommer sofia hit till veckan också? Kram

#5 - - Annelie:

Åh gud vad smarrigt!

Till top