Sjukis

Idag vaknade vi alltså på Sofiehem. Selma, jag och mormor sov i mormor och morfars säng=) Stumpan vaknade vid 07.30, då kom morfar och hämtade henne, och mormor steg oxå upp. Själv låg jag kvar i sängen till kl 09! Tyvärr vaknade Selma varm, och när jag tog tempen hade hon 39 graders feber=( Kände även att hon var varm under natten men ville inte störa henne när hon ändå sov så bra. Hon har varit hyffsat pigg under dagen. Inte velat äta så mycket, utan mest sötsaker. Vi var iaf kvar på Sofiehem hela dagen, då pappa ändå jobbade.  Asmae och Walle kom oxå förbi en stund. Nu är vi hemma och jag har just klippt Youssef, idag blev det dock lite snett men det är sånt han får ta om jag ska fortsätta klippa honom!

   
           Selma läser reklam med tata Asmae, stora tjejen har tom hårspänne nu!

   
        Syskonen och kusinen på en "levande bild", man kan ju undra hur gamla vi är, haha!
                  (Om ni inte listat ut det så är det "Sheik" morbror Zacke i mitten)
Till top