solsken/hagel/regn

Ja idag har det varit alla möjliga väder, och det har då varierat från ena sekunden till den andra. Nu vill jag ha värme och sol! Fast mitt nya motto är ju att försöka se allt från den ljusa sidan, så det finns kanske nåt gott i detta oxå. Kanske får vi en supersommar, med toppen väder varje dag! Positivt tänkande är det som gäller=)

Vi har varit hos mormor och morfar på familjefredag som vanligt. Först tog vi dock en runda på strömpilen och jag hittade några fina kläder till Selma på rea. Älskar att fynda på rea!! Det är dock svårt att veta riktigt vad hon kommer att ha för storlek här i sommar och höst, så jag har som gissat mig lite fram. Gullet har haft lite konstiga sovtider även idag, så det blev en sen kväll även ikväll. Vi måste försöka få till det här med sömnen i veckan, kanske inte fara och flänga så hemskt utan försöka vara lite mer hemma på kvällarna. Jaja, vi får väl se hur det går...

        
                                     Hjälper till att plocka upp ur matkassarna

            
Selma ute och promenerar, overallen har både jag och mina syskon haft som små,visst är den fin!
#1 - - Sofia:

Vilken söt overall!

Till top