Tjejmiddag

Selma sov till 8.30 imorse, det var ljuvligt för jag sov lika länge=) Vi har sen varit hemma på dagen då pappa jobbade. Gick en liten promenad och postade brev, men det var ju inget mysigt väder direkt, när ska det sluta snöa!? Skruttan har haft en klängdag idag, vill helst att jag ska gå omkring och bära på henne. Men hon är inte så mot Youssef så kanske har hon börjat fatta att jag inte alltid är hemma längre, att jag ibland försvinner på dagarna?

Vi var bjudna på middag hos Sofia som är i stan igen, Johanna var oxå där. Det var kul som alltid och vi bjöds på en härlig fetaost- och basilikapaj som Lena hade gjort, mums! Selma ville helst inte vara själv där heller, hon lekte lite med Alice leksaker men tyckte dom flesta var läskiga...fegis unge! Efter det åkte jag och simmade medan stumpan var hemma med pappa. Det var bara jag och mormor i hela bassängen, rätt lyxigt må jag säga!

     
                  Vill man ha med sig leksakerna så stoppar man dom i mun när man kryper=)

     
             Selma tycker att det är kul när pappa luktar på hennes fötter=)

            
Glömde att fota brudarna idag men jag bjuder på en gammal bild från ungdomens dagar (Jan-05!) =)

#1 - - mormor:

Kul bild, hon ser grym ut när hon biter tag i fjärilens(?) huvud.

Stackarn hon lät helt utmattad av allt skratt.

#2 - - Anonym:

Oj va vi skrattade i kapp med Selma när vi såg filmen. Jan 05, ungdomens dagar, vi är väl fortfarande ungdomar?

#3 - - Sara:

Klart att vi fortfarande är ungdomar, jag blir då aldrig äldre än 23!

Till top