Fejkskratt

Idag har vi haft en lugn och härlig dag. Vi for till mormor och morfar på Sofiehem mitt på dagen, men på vägen gjorde vi ett stopp på mitt jobb. Känns så konstigt att jag ska tillbaka dit igen, och vara där så mycket. Även om jag kommer att gå ner i tid så kommer jag ju att vara där varje dag istället för med skruttan. Ja ja det är bara att gilla läget, säkert känns det bättre när man väl kommit igång. På Sofiehem var även morbröderna, vilket Selma (och jag) förståss tycker är kul. Morbror Z var dock lite slut efter att ha varit hos farbror doktorn=)  Skruttan har börjat att fejkskratta så mycket. Hon har väl kommit på att det lixom är kul att skratta och går därför omkring och tjuter (ja det är typ så det låter) mest hela tiden.

Jag gjorde ett riktigt fynd idag på rean när jag var förbi på strömpilen en sväng. Ja eller åtminstonde tycker jag att det var ett lite roligt ovanligt fynd! Jag hittade en byxklänning (alá haremsmodell), som jag tycker är lite cool. Dock tyckte inte alla mina familjemedlemmar det. Jag ska visa en bild så får ni säga vad ni tycker, många andra bloggar har ju "dagens outfit" det är dags att införa det här med! Var ärliga tänk på att det är mitt goda rykte som ryker om den är ful och jag visar mig ute i den, haha!!!

   
      Selma älskar bär, här ger hon sig på mormor och morfars vinbärsbuske!

   
                                                     Nå vad sägs?
#1 - - mormor:

Ja, du är snygg Sara.

Man behöver bara lite tid att vänja sej...

Vad ska du göra i denna outfiten då?

Gå på sta´n eller ligga i hammocken?

#2 - - Johanna:

Den va ju riktigt snygg ju! Men jag är ju inte bäst på mode som du vet ;)

#3 - - jessica:

fin! behåll den :D

#4 - - Sofia L:

I like :) Såg väldigt sköna ut dessutom!

#5 - - Sofia Holmqvist:

Tänkte att det var jag som var Sofia L och insåg att jag numera är Sofia H, skumt =) Coola byxor!

Till top