Lite shopping

Mormor skulle ner på stan idag så jag och Selma hängde på, även om det blev typ vår 3:e tripp ner den här veckan. Jag köpte halkstrumpor på PoP åt skruttan och själv köpte jag 2 baströjor på GinaTricot, och ett par leggings. Sen får jag ju inte glömma dagens fynd! Hittade ett par superfina gummistövlar på REA (jag älskar rea, om ni inte redan förstått det). Jag har inte haft ett par gummistövlar på länge, men tycker att det är läge nu när jag säkert kommer att vara ute och leka en hel del med Selma i höst.

Selma har både bajsat och kissat på pottan idag med *stolt*, jag tror att hon börjar fatta vad den är till för! Hon sitter ju tom länge nu, och speciellt om jag sjunger för henne samtidigt. Hoppas att jag inte har några känsliga läsare, för det kan nog bli ett och annat kissochbajs-snack här framöver;) Jag kan se Selma framför mig om ca 10 år när hon läser mina gamla blogginlägg, "men maaaammaaaaaaa  fy vad piiiiiiiiiinsamt"!

   

                          Lite av veckans shopping...

  
                                        ...och lite till....

   
                                          ...snygga stövlar!!

  
                                                     Kärlek!

  
                                          Fundersam älskling

#1 - - Sofia:

Så duktig Selma är, förstår att du är stolt, att gå på pottan är stort! Fina stövlar och kläder till Selma! Kram

Till top