Pottan

Idag har Youssef varit ledig. Vi har varit och köpt lite "dagiskläder" för nu är det ju bara drygt en vecka kvar innan det är dags! Selma har varit sååååå duktig idag och bajsat på pottan, hon vart nog lite förvånad själv för hon satt och sa..."me" (=nämen) och å´ (=oj) medans hon höll på =)

Jag är oxå lite förbannad ikväll... Jag la ut en annons på familjelivs köp&sälj-sida. Fick många bra svar, men ett mindre trevligt. En idiot som inte kunde ta att jag tackade nej till hennes vara och började snacka en massa skit! En hel del rätt otrevliga påhopp, bla av rasistisk karaktär fick jag ta emot. Fattar inte hur vissa människor är funtade och dom har mage att tala så om andra människor. Jag har iaf anmält det till Familjelivs redaktion, hoppas att det ger något resultat.


       
                                      Gullunge, och sååååå duktig!
#1 - - Johanna:

Så trist med det på familjeliv. Bara att försöka att inte ta åt sig, men det är ju svårt det också kanske. Nån som börjar bli stor nu :) så duktig hon är!

#2 - - Sofia:

Så duktig Selma är, söt på pottan. Fy att det finns hemska människor! Spännande med dagis! Kram

#3 - - Annelie:

Men vilken duktig tjej!



Men vilken tragiskt människa som är så otrevlig och skriver elaka saker. :(

Till top