Regn

Jag kan inte säga att jag har haft många tillfällen att ha den rubriken på min blogg i sommar. Detta trots att jag vet att det varit gott om regn här hemma i Juli. Vi prickade verkligen in rätt månad att vara bortrest! Idag har det då varit ett väldigt rusk. Ganska skönt på ett sätt, man känner inte pressen att man måste ut och göra nåt. Dessutom sover Selma så bra ute i vagnen när det är lite svalt och regnar=) Vi har alltså bara varit hemma, förrutom nu på kvällen då vi var till Sofiehem och åt middag. Mina föräldrar har köpt en ny grill och dom skulle trots regnvädret ändå ha premiär, Gott!

Igår efter att Youssef slutat tog vi med oss lite fika och for till Nydala. Det var väldigt folktomt då klockan var rätt mycket, men vi hade det riktigt mysigt. Selma blev överlycklig då hon såg vattnet och skulle i och plaska, dock var det inte riktigt samma värme som havet i Saidia=) Bjuder på lite bilder från gårdagen...

 
              Först höll vi inte på att ta oss fram för stumpan ska jaga fåglar!

  
                                                           Plask, plask!!
                          
 
                             Det var rätt lite folk som ni kanske ser=)

 
                         Lite fika (inte så snygg bild men den enda med oss alla 3!)

  
                                          Sen lekte vi lite i lekparken

 
                Vilket var kul tyckte Selma, haha se så stor jag är!!!

 
                              Spännande att gå igenom tunneln...

 
                             När vi skulle gå ville Selma ta en egen väg
#1 - - Annelie:

Vilken mysig dag!

#2 - - Sofia:

Mysigt med familjeutflykt!

Till top