Grattis i förskott supermormor!

Idag har vi varit hela familjen hos supermormor. Hon fyller ju 75 år imorgon, men vi passade på att fira lite idag då alla är lediga. Selma blev dock väckt mitt i sovstunden, så hon var inte på sitt bästa humör. Efter vi varit där så åkte vi till Sofiehem och åt middag. Sedan allihop vidare till Asmae och Walle. Dom ska åka till Libanon (igen!) imorgon så vi var ju tvugna att säga hejdå=) Hela 2 ½ månader ska dom vara borta, tråkigt och tomt blir det säkert utan dom. Tyvärr så glömde jag kameran hemma idag. Jag har blivit mycket sämre på att ta med den när vi far ut. För ett år sen så gick jag inte en meter utan den, men då var jag ju mammaledig och hade all tid i världen bara för skrutt. Måste säga att jag börjar längta till nästa gång jag får vara mammaledig, fastän jag bara hunnit jobba knappt 3 mån;)

  
     Selma visar upp dagens outfit. Hon envisas med att ha alla kjolar under magen, vilket resulterar 
     i att dom blir lite för långa. Vad gör det när allt klär en skönhet!
#1 - - Sofia:

Vilken fin bild!

Till top