Dator abstinens

Helt otroligt hur beroende man är av internet, jag känner mig helt handikappad utan! Jag sitter nu hos mamma och pappa och surfar, vårt internet är fortfarande paj. Snabbuppdatering kommer här. I lördags var jag och Sofia på Iksu Spa, johanna jobbade och bjöd in oss=) Det var helt underbart härligt och jag kan varmt rekommendera ett besök där! Igår söndag, hade vi en hemmadag. Selma var en sväng med Youssef på kvällen och tittade på Innebandy, men annars hände inte mycket. Oj oj vad det har snöat i helgen, och kallt har det varit, man vågar sig nästan inte ut. Nu ska jag snart åka och träna, ska se om jag hitter nån bild på den här datorn, annars kommer bilder när internet är okej igen! Tjingeling

                               
                                                                              Tänk så liten hon var!

                               
                                                                             Hittade en till, lite suddig bild     
#1 - - Sofia:

Förstår att det är jobbigt utan internet, man blir snabbt beroende.

Söta lilla Selma, tänk va fort de växer!

Kram kram

Till top