Förkylning och knasig blogg...

Igår fungerade inte blogg.se alls för mig så därför blev det inget inlägg. Jag kan dock tala om att det inte hände nåt kul eftersom att vi var hemma heeeeela dagen. Nog var det väl så att jag skulle bli sjuk ändå, natten till igår hade jag ordentlig frossa och feber=( Så hela dagen igår så låg jag på en madrass på vardagsrumsgolvet medan Selma lekte brevid. Naturligtvis skulle hon just igår oxå få upp farten på sitt krypande/hasande, så att en trött mamma var tvungen att anstränga sig och stoppa henne från att peta i kontakter, äta damm mm... Idag har jag då kännt mig mycket bättre, feberfri och pigg! Tyvärr hade jag ju hunnit smitta Selma så nu är lillstumpan sjuk istället. Vi har iaf varit hos mormor och morfar i kväll och ätit middag, men det blir nog en hel dag hemma imorrn oxå=(

    
                                       På väg att klättra upp på sin hängiga mamma...

    
               Stumpan kom oxå på att hon kan ställa sig upp på fötterna...

   
      Sjuklingen hade dock ork till att plocka ut lite saker ur mormor och morfars kyl =)

   
    Selma får uppmärksamhet varje minut vi är på Sofiehem, här med morbror Z

   
          Att vara på upptäcksfärd kan leda till skador, plåster på den lilla blödande tån...
#1 - - Hanna:

vad selma blivit rörlig! hon växer ju så det knakar!stora lill-tjejen :)

hoppas ni kryar på er! kram

Till top