Full fart hela da´n!

Jag blir sååå arg när jag glömmer min kamera. Den sitter nästan alltid kvar i datorn dom gånger jag glömt den. Detta eftersom jag tömmer den varje kväll för att ha bilder till bloggen=) jaja... På förmiddagen har vi varit på ÖF Ålidhem med Camilla och Elias. Barnen har busat och tränat på att både gå och krypa medan vi mammor surrat och smaskat semlor=) Sen åkte vi till supermormor, det var ju såå härligt väder så vi klädde på oss allihop och gick ut i solskenet. Jag hade med pulkan till Selma så jag drog henne i den medans jag körde mormor i stolen. Det gick väldigt bra! (skulle ha haft kameran..hmrpmpf...) När vi var ute och promenerade där på tomtebo så träffade vi på Jenny och Emilia. Dom bjöd in oss på kaffe och bus, och det kan man ju ite tacka nej till! Flickorna busade på och lekte dom är så fina tillsammans och verkar trivas så bra i varandras sällskap. Selma var helt uttmattad när jag packade in oss i bilen, hon somnade på studs. Vi körde då till mormor och morfar. Skruttan sov ute i vagnen i 1½ timme medan jag och mormor lagade middag.

Vi plockade sen upp Youssef när han slutade jobba och åkte hem. Selma busade med pappa som sen åkte iväg för en killkväll med arbetskompisarna. Det är Champions league match, så dom skulle käka och se den på O´Learys. Nu ska jag snart lägga mig, känner mig lite hängig och har blivit förkyld, hoppas det inte är något långvarigt. Nattinatt!

          
   Pappa har lagt ut hinderbana=) Selma saxar mellan grejorna men stannar till vid varje och kikar ner...

          
           Det blir fina foton när man tar så att de ser ut som att de är gammla, kunde ha varit 1939,
   om man bortser från de moderna kyl och frys i bakgrunden=) Kanske det inte fanns halksockar heller...

#1 - - Sofia:

Tråkigt att du känner dig hängig, hoppas att du inte blir sjuk.

Jag är så trött att jag ska gå och lägga mig och jag kan slita mig från datorn.

Svartvitt är verkligen fint, tror jag måste framkalla lite svartvita biler.

Kram kram

Till top