Fullt program

Full fart har det varit idag. Vi åkte en buss till Jenny och Emilia på morgonen, där blev det lite lunch och sen promenerade vi tillsammans till jobbet för att prata med chefen och hälsa på gänget. Trevligt! Selma och Emilia är så söta ihop men Selma blev lite rädd när Emilia skulle pussas och var lite hårdhänt, tihi..Efter det så promenerade vi mot mormor och morfar. På väg dit så tittade vi in en sväng på Sofieborg och hälsade på mammas gamla arbetskamrater. Sen, som sagt, till mormor och morfar där Selma fick stanna medan jag var och tränade funk. Nu är jag helt slut och ska sova. Det som dock är lite irriterande är att jag inte hittar mina nycklar, jag har ju varit på rätt många ställen idag så frågan är var tusan jag ska börja leta....suck.... Nattinatt

Har glömt kameran helt och hållet idag så en bild från igår kommer här...

       
#1 - - Sofia:

Oj vilken händelserik dag förstår att du var trött.

Har du & Johanna pratat ihop er inför helgen?

Kram

Till top