Härlig söndag

Just efter 7 i morse tyckte Selma det var läge att vakna, det tyckte inte mamma och pappa... Hon fick ligga/sitta kvar i sängen medan vi låg och drog oss men inte fick man då ligga ifred. Selma undersöker näsor, munnar, ögon, öron, drar i håret och pillar på födelsemärken. Till slut gav jag upp och klev upp med henne. Youssef jobbade 12-16, jag och Selma tog en långpromenad, stumpan sov nästan hela tiden i vagnen. När hon vaknade var hon hungrig så vi gick in på coop och köpte mellanmål. Mötte där mormor och morfar, och följde sen med hem till dom. Till middag var vi bjudna hos Asmae och Walle, jag var bara där en liten stund eftersom att jag sen förrut bestämt träff för tjejkväll med Johanna och Emma. Så jag åkte iväg vid 18-tiden medan Selma och Youssef stannade kvar. Både jag och dom har haft en mycket trevlig kväll!

                
                                         Selma busar och nyper morbror Adam i näsan...
    
               
     ...men när han ligger upp och ner var han tydligen väldigt farlig och fegis-Selma blir rädd=)

#1 - - Sofia:

vi kommer troligen på fredag.

Jasså hon har börjat vakna vid 7, bara att vänja sig =)

Kram

Till top