Härliga promenader

Vilken underbart väder det har varit, både igår och idag så tog vi långpromenader i solskenet, såååå härligt. Vårt internet fungerar fortfarande inte, är hos mina föräldrar just nu. Ikväll har jag varit och tränat mitt favoritpass, funk. Oj vad kul det är, efter det blev det sen Johannas corepass. Selma blir duktigare och duktigare på att stå. Hon står nu väldigt stadigt när hon får hålla i sig i nåt, och börjar få upp fart när vi går och håller henne i händerna. Idag fick hon förresten en ursöt mössa av moster (jag vet att hon redan har några mössor dock..) ska ta och fota henne i den så jag kan lägga ut bilder när vi fått ordning på datorn. Ska nu se om jag hittar nån gammal bild på mormors burk. 

                          
                                                  Sötis, vet inte riktigt hur gammal 5 mån kanske?
#1 - - Sofia:

En mössa till =) Nej någon brist på dem har hon ju inte.

Kram

#2 - - Johanna:

Nu har hon väl snart en mössa för varje dag, ni får hitta nåt nytt att samla på :)

Har gjort en blogg, så nu ska jag bli rik!! Men fattar ju ingenting, hur ändrar men utseendet? Har du pratat med Emma om söndag? Kram

Till top