Kyligt

Ja idag var det myggfritt igen, -16 grader visar termometern, brr, brrr. Vi vågade oss iallafall ner på stan för att träffa Johanna. Förstår inte att det ska bli så länge mellan gångerna som vi ses, det var iallafall jätte trevligt idag (Johanna: hoppas att det gick bra hos surtanten på lungmott. sen!) Gick en liten stund på några affärer och sen lunchade vi på Station. Efter ett tag så kom oxå Emma och Inger (från neurofys) dit, och dom slog sig ner med oss.  En riktigt mysig eftermiddag var det. Selma skötte sig bra, blev kanske lite less, men tur att vi satt vid fönstret så hon kunde titta ut. På kvällen har det förståss varit familjemiddag på Sofiehem som vanligt, couscous, MUMS!  Youssef är nu ledig två heeeeela dagar, Jippie!!! Imorrn ska vi försöka titta ut en tvättmaskin, börjar bli lite jobbigt att vara utan. Hade glömt kameran hemma idag så här kommer några sista minuten bilder...
     
                        
                                                            Trött tjej efter dagens strapatser...
                           
                        
                                               Ålsklingen somnade innan vi hann få på pyjamasen

Förresten min pappa måste ju vara Sveriges bästa skomakare, mina älskade skinnstövlar (som varit mormors, dom har alltså några år på nacken...) som jag trodde var helt slut och adjö med, är nu som nya. Tack pappa, tack!

                                                                       
#1 - - Johanna:

Men Sara, inget bloggande? Du har väl gått och lagt dig? Jaja får läsa ikväll hoppas jag! Ha en skön söndag, jag ska till s-borg snart. Kram

Till top