Lite hängig

Jag och Selma har haft en heldag hemma idag och bara lekt och haft mysigt. Jag känner mig hängig, lite huvudvärk och allmänt trött. Sånna här dagar är jag sååå glad att jag inte jobbar, och faktiskt kan ta mig en tupplur mitt på dagen=) Hoppas att det är nåt tillfälligt och jag inte går och blir förkyld nu. Var iallafall iväg och simmade på kvällen, var riktigt skönt att sitta i bastun efteråt och bli riktigt varm. Selma fick vara med pappa och morfar. Tänk att snart är det inte länge tills att jag ska börja jobba igen. 31 mars jobbar jag min första dag och sen kommer jag att jobba två dagar i veckan. Är lite blandade känslor inför det, kul att komma tillbaka på jobbet och alla trevliga arbetskamrater men samtidigt betyder ju det att min lilla lilla bebis börjar bli stor och inte behöver sin mamma på samma sätt längre, buuuhuu....

Tyvärr har jag glömt att fota idag med, men imorrn blir det skärpning!!!


        
                          Pussar mamma i ögat, eller egentligen så försöker hon bita...

       
                      Speglar sig i ugnen (blev efter ett tag rädd och började gråta, lillfegis..)


Var är min nyckelknippa?  Varför kan den inte bara komma fram?! Hatar att tappa grejor och behöva leta!

#1 - - Sofia:

Hon är ju för söt när hon blir rädd för allt =) Men det är bra man ska vara på sin vakt.

Härlig puss du fick.

Kul att ses på söndag!

Kram

#2 - - Sofia:

Hittat nycklarna förresten?

Till top