Lugn lördag

Även idag blev det en sväng på stan då Youssef har varit ledig. Vi shoppade ett par "prasselbyxor" till Selma att ha till våren och sommaren men annars blev det inget köpt. Det är alltid trevligt att bara strosa runt. Vi åkte sen och handlade på coop, usch det är sååå mycket folk på lördagar. Sen åkte Youssef och tränade medan jag och Selma pysslade på här hemma. Eller snarare... jag försökte laga mat medan Selma antingen drog sönder draperiet i köket eller hängde och drog i mitt byxben, kanske mamma tar upp mig till slut, och tänk...det gjorde jag!  Har nyss smaskat i mig en milkshake, man måste ju lyxa till det lite så här på lördagskväll och nu ska jag surfa! Trevlig kväll och gonatt!

                 
                                                Så här roligt är det när pappa busar med mig!

                
                                Är man busig och drar sönder mammas draperi så....

               
                          ...bestraffas man med att utsättas för den läskiga my little ponnyn....

              
                                                                            ......TA BORT DEN!!!

              
                     Inte lätt att ta kort med ett busfrö som drar i kameraremmen hela tiden=)
#1 - - mormor:

Stackars Selma!

Nu ska mormor bråka på din mamma som är så grym och skrämmer dej med äckliga små rosa hästar.

Jag ska fundera på vad din mamma inte gillar så ska vi hämnas...

#2 - - Sofia:

Stackars Selma vi får jaga mamma med getingar!

Snart ses vi!

Kram

Till top