Ny bilbarnstol

Jag har kännt mig hängig idag,  är rätt så förkyld så vi har tagit det mest lugnt. Promenerade iaf  och hämtade ut ett paket med kläder som moster Miriam hade skickat. Sedan gick vi förbi på Intersport. Youssef ville att vi skulle komma och titta på en bilbarnstol som dom hade till nedsatt pris på babyproffsen. Man måste ju passa på och handla när det är rea, så en Britax HI-way är den tron som vår prinsessa kommer att få åka på framöver=) På eftermiddagen har vi sedan bara varit hemma och lekt och vilat. Jag känner mig lite piggare nu, så kanske det blir ÖF imorgon. Märker att Selma blir lite less på att bara vara med mig hela dagen, vilken lycka när pappa kom hem!

           
                           Selma verkar gilla att åka i pulkan som vi fyndade här om dan!

           
             Selmas favorit min för tillfället, jätte lätt att mata henne när hon håller på så...



                                       
          Så här ser bilbarnstolen ut fast den är grön (det var den färgen som var nedsatt)
#1 - - mormor:

Tänk att du ser så söt och ljuvlig ut oavsett vilka grimaser du gör. Den här var en riktig höjdare, den får bli skrivbordsbakgrund ett tag.

#2 - - Sofia:

Roligt att hon gillade pulkan, måste vara en annan känsla att åka så nära snön jämfört med vagnen.

Fin bilbarnstol!

Jag har sovit 12h i natt så nu känner jag mig som en människa igen =)

Kram

#3 - - Lina:

Hej!

Synd att ni inte kunde komma igår, hoppas att du kryar på dig snart! Vilken sittvänlig pulka ni har, en sån måste vi ta och skaffa också!

Kramar

Till top