Smygpremiär

Idag kom mormor förbi med Semlor, så det blev lite smygpremiär! Det är alltid gott, men det är nog bra att dom inte äts året runt för då skulle man nog bli less. Jag undrar om Selma kommer att få heta Semla den här tiden på året när hon kommit upp i skolålder=) Vi åkte sedan med mormor hem till dom för att jag skulle kunna åka iväg och träna. Idag var det mitt absoluta favoritpass, funk och sen körde jag Johannas core efter det. Så skönt, men jag är lite slut i kroppen, så imorrn blir det lite lugnare med endast simning. Nu ska jag surfa, sen glo lite på tv innan jag lägger mig. Gonatt!

                       
                       Spännade att titta på barnTV, bry er inte om röran och den konstiga möbleringen...

                      
                             Selma och semlan, undrar om den är godare än majskroken...hmm...

                     
                                                                Mormor och gull-Semlan =)
#1 - - Sofia:

Semla mums! Tror jag måste göra någon mjölkfri i år.

Alice är sjuk, så jobbigt för henne. Önskar jag kunde vara sjuk istället. Jag känner mig bara hängig men har inte feber.

Kram

#2 - - Fäten:

Mums vad gott med semla!Kanske det blir till helgen om jag orkar baka egna,det klart man kan köpa färdiga men de är torra o inte lika goa,eller hur sara keso?=)vi ses/kram o puss

Till top