Vi ser det det snöar...

Ojoj vad det har snöat idag, gick knappt att ta sig in i garaget för att få ut bilen. Jag och Selma har varit och hälsat på hos supermormor en stund på dagen. Selma charmar verkligen alla tanter på bygget=) Annars har vi mest varit hemma och inte gjort så mycket fram till att det var dags att fara och simma nu på kvällen. Har inte fått i mig middag än så det är nog dags för det nu, Youssef kommer snart från träning han oxå. God kväll

                        
                                                Ute i snön, svårt att fota bland alla snöflingor=)

                        
                         
#1 - - Fäten:

Hejsvejs!

Nu var det länge sen sist känns det som.hur mår ni allt väl?

Förresten!vilken fin bild på er du hade tagit.Hur går det på badet har ni fått nån tränare?

jobbar i natt,men vi hörs/kram

#2 - - Sofia:

Nu är jag i Umeå. Sov hela vägen på bussen, skönt.

Fin bild på er i snön. Nu ska jag fika innan jag åker iväg till jobbet. Ses imorgon!

kram

Till top