Ännu en röding

Ja nu är det väl ändå sista helgdagen för ett tag?! Känns faktiskt väldigt skönt att det är Januari och allt börjar bli som vanligt igen. Visserligen lätt för mig att säga som är ledig jämt, hehe...Youssef har iaf jobbat 12-16, under tiden var jag och Selma hos mormor och morfar. Morbröderna var oxå hemma, mysigt att träffas allihop, vi hade en riktig slappareftermiddag! Härlig pudersnö är det ute oxå, iaf tycker jag att det är härligt som inte har så stor gård att skotta. Morbror Adam tycker att det var måttligt härligt, och klagade på träningsvärk hela tiden under skottningen hos mormor och morfar. Dagens ungdomar... och han ska va elitidrottsman!? Ha!! Grattis iaf till morbröderna som i helgen vann Sunnanåcupen med sitt lag, ni gjorde förståss succé! På kvällen var det middag hos min kusin, god mat som vanligt=)

                   
                         Selma på den fina vardagsrumsmattan hos mormor och morfar=)

                    
                                                                 Bus med morfar

                   
                                 Vinnarna i Sunnanåcupen!
#1 - - Syrran/Moster:

Vilka söta små killar, ser ut ungefär som när de var 7 år gamla och hade vunnit knattecupen! :)



Får man göra reklam i din blogg?



UNDERBARA EKOLOGISKA BARNKLÄDER FRÅN BLINGO! JAG SÄLJER NU UT MIN VISNINGSKOLLEKTION TILL REA-PRISER! ÄR DU INTRESSERAD SÅ SKICKA ETT MAIL TILL [email protected] SÅ MAILAR JAG MER INFO. ALLA SARAS VÄNNER FÅR GRATIS FRAKT! ;-)

#2 - - Sara:

Heheh, jaja det va ju snällt att du frågade iaf Syrran! Jag hoppas att du tänker på selma innan du säljer ut allt, blingo har ju sååå mycket fint!

#3 - - Sofia:

Idag var Adam med på bild i Norran och Zacke var omnämnd i texten, duktiga bröder du har! Förstår att storasyster är stolt.

Alice har just tittat på Molly Mus som är hennes favorit, nu står ögonen i kors av trötthet så det blir att gå ut med vagnen.

Kram

Till top