Då var det 2009!

Vilken start det blev på året, Selma har varit vaken mellan 02 0ch 04 i natt och gråtit. Hon är hostig och lite febrig så hon kunde inte komma till ro. Det slutade med att vi gav henne en alvedon, jag gick runt och bar henne tills att hon somnat och fick till slut sova sittandes med henne i famnen. Det skulle absolut vara mamma, så Youssef hade inte en chans att byta av...suck.. Jaja idag är det iallafall en glad, om än förkyld, Selma här hemma=)

Det blir en lugn hemmakväll för mig och tjoppan, Youssef ska iväg och fika med några av våra vänner. 

                  
                                         Selma leker med leksaken hon fick av Sofia igår

                  
                                        åsså smakar hon lite på den fina tigerboken.....

                  
                                 Ibland duger det dock att sova på pappa, mysunge....

                   
Jag gjorde fräscha vitaminkickar, mixa apelsinjuice,kolsyrad dricka (idag blev det pommac, ska egentligen vara loka) och frysta jordgubbar. Blir jätte gott och nyttigt i förkylningstider=)

#1 - - Sofia:

Nej vilken jobbig natt ni haft! Hoppas det blir en bättre i natt.

Roligt att hon gillade presenterna.

Jag ska gå och sova, jobbar ju imorgon, känns väldigt ovant.



Kram!

#2 - - Anonym:

Nej vilken jobbig natt ni haft! Hoppas det blir en bättre i natt.

Roligt att hon gillade presenterna.

Jag ska gå och sova, jobbar ju imorgon, känns väldigt ovant.



Kram!

#3 - - Syrran/Moster:

Åh stackars lilla Selma lät som en tuff natt!



Såg ut att vara en galet god drink, måste testas, men dricker du den??? Med tankte på pommacen då...du klarar jag inget starkare än saft?



Uppdatering från Uppsala...vi har lufsat runt i mjukisbyxor hela dagen, Adam har kissat på pottan alla gånger utom en, då kissade han på golvet, och sprang i det så det smetades ut över hela köket samtidigt som han skrek "poooottaaaaan"...

Elias har tränat på att krypa...hahaha det enda resultat var att han åt en massa damm från mattan, han har inte fattat ännu att man ska lyfta magen... El storebroro har nog mest tittat på tv idag...som vanligt alltså.



Nej jag höll ju på att glömma, dagens pedagogiska övning var målarfärg, jättestort papper, massor med färg och penslar, killarna hade kalas!



KRAM

#4 - - mormor:

Jag skulle just kommentera samma sak men Miriam hann före med 5 minuter.

Dricker du Sara fruktdrinkar med kolsyra?

Du ser hur du förvånar oss.

#5 - - Anonym:

Jag skulle just kommentera samma sak men Miriam hann före med 5 minuter.

Dricker du Sara fruktdrinkar med kolsyra?

Du ser hur du förvånar oss.

#6 - - Syrran/Moster:

TJOOOOHOOOO Klockan är 01.44 och Elias har just somnat för natten!!! Nu är det dags för lite vuxentid...gäsp

#7 - - Syrran/Moster:

Hallå, nu har jag tid att kommentera? Var är dagens inlägg???

Till top