Droskan

Youssef har jobbat, jag och Selma var och handlade med mormor på dagen. Sedan åkte vi hem till dom på Sofiehem. Jag har varit och ätit middag på droskan med mitt gamla jobb, Neurofyslab. Det var mycket trevligt, gott och billigt! Grillbuffé+tacobuffé+pizzabuffé för 79 kronor!! Så roligt att träffa dom och göra nåt sånt här trevligt tillsammans fastän jag inte jobbar där längre. Selma fick vara hemma med mormor och morbröderna, och sedan kom ju pappa och morfar oxå. Efter droskan åkte jag till Sofiehem och då hade även Lelle och lilla Elliot hittat dit. Selma är fascinerad av andra barn så Elliot var spännande. Nu är vi hemma och skruttan sussar så sött, idag är tröttheten som bortblåst och jag är en pigg mamma på solskenshumör igen =)

             
                  Avslöjad!  Selma har fått slicka ur morbrors skål med chokladpudding...
                              ...och jag som försöker lära henne äta broccoli å sånt...

             
                              Elliot får en puss av Selma, jag tror det är en puss iaf...hihi..

             

#1 - - Sofia:

Haha, jag fick mig ett gott skratt av båda bilderna =)

Mumsigt med droskan! Vi gjorde hemmagjord pizza idag, inte heller fel.

Kram

#2 - - mormor:

Huvva, Selma ser ut som Joker i Batmanfilmen.

Och stackars Elliot fick ett rött märke på kinden efter Selmas "puss".

Till top