Familj

Idag har jag hållit mig här på Ersboda=) Miriam och pojkarna kom hit vid 11. Youssef har varit ledig så han och Selma åkte ner på stan en sväng på eftermiddagen. Under tiden kom Sofia, Alice och Faten på besök. Vi fikade kladdig kladdkaka och pratade, mycket nice! När dom hade åkt lagade jag och Miriam middag och sen kom resten av familjen Chennoufi. Jag, Youssef och Selma umgås mycket med min familj som ni kanske märkt,  tycker det är trevligt och trivs med det! Nog för att man kan bli lite galen på varann ibland med det hör som till, det är lixom vi=)  Selma somnade tidigt ikväll, innan kl 20. Då vart det frisörsalong här hemma, jag har klippt både Adam och Youssef, borde börja kräva betalt! Nattinatt

            
                                               Adam och Alice undersöker leklådan

            
                                                           Elias trivs i Fatens famn

            
                                                         Mera glass mamma!

            
                      Adam styrde omkring Selma i hennes stol i köket, jättekul tyckte hon!

            
                                               Barnen leker för fullt, Sofia tittar på=)

          
 Efter middagen ockuperas sofforna, måste skaffa fler, jag och Miriam har ju inte satt oss än!

          

#1 - - mormor:

Tack för middagen. Det var gott. Jag tror vi kommer resten av veckan oxå!

Adam somnade i bilen och har sovit sen dess så ikväll han vi slappa och äta glass.

#2 - - Hanna:

Ni verkar ha så mysigt när ni umgås hela familjen :)

roligt det är att se selma, hon växer och blir stor :)

#3 - - Fäten:

Tack för senast,väldgt trevligt var det o väldigt go fika.vad synd vi hann inte träffas idag.. hade mkt att hinna med idag var en sväng på stan o shoppade lite .Men du får hälsa Miriam så få vi höras framöver .kram

#4 - - Sofia:

Tack för trevligt sällskap och perfekt kladdkaka!

Fina bilder =)

Till top