Kusinerna är här!

Ojoj, nu är det full fart, moster och dom två minsta kusinerna är här! Vi var hemma på dagen, Johanna kom förbi eftersom att hon hade glömt sin kamera här. På eftermiddagen promenerade vi till morbror Zacke. Vi skulle hämta hans bil och en bilbarnstol som Lelle varit så snäll och lånat ut=) Sen bar det iväg till mormor och morfar. Selma stannade där medan jag handlade och hämtade moster och kusinerna på flygplatsen. Vi har förståss haft trevligt hela kvällen, Selma tycker att det är superkul när storkusin Adam hoppar omkring, hon skrattar så hon kiknar=) Det  blev en tidig kväll för att både vuxna och barn var helt slut, mer bus imorrn ska det dock bli! Bäst att jag går och lägger mig snart, syrran har ju tänkt komma hit redan halv 9!! Så tidigt har jag ju knappt stigit upp nån gång sen jag blev mammaledig! Nattinatt!

                  
                                         Kusin Elias och Selma leker på köksgolvet

                  
                        Kan du skratta Adam? Frågade jag... Ja, och så visade han så fint...haha
#1 - - Sofia:

Va stora pojkarna blivit!

Ska gå och sova, ville bara kika in och se om du hunnit blogga.

Hälsa Miriam, Kram

#2 - - Hanna:

Vad kul se selma och kusinen. roligt ha dem i samma ålder! :)

full fart. hoppas ni har kul!

Kram Hanna

Till top