Kusinerna hos supermormor

Ja hela högen var vi idag till supermormor, så vi livade upp stämningen på Tomtebo sjukhem kan man lugnt säga! Asmae var oxå med vilket var kul och vi åkte sen allihop till mormor och morfar där vi tillbringade resten av dagen och kvällen. Mycket bus och lek, skratt och ibland även tårar=)

            
                                                         Hos supermormor 

            
                            Adam har badat, men vill inte tvätta håret... aja baja NEJ!!! 

             
                                           Selma och Elias upptagna på var sitt håll...

             
                                                   Mer lek på köksgolvet, morbror får oxå va mé!

             
                          Nu har morfar oxå hittat dit och flyger flygplan med Adam

             
                     Selma kiknar av skratt när Adam hoppar omkring och leker med henne

             
                                Storasyster och lillasyster, visst finns det vissa likheter?

#1 - - Sofia:

Ja visst syns det att ni är systrar!

Roligt med så många barn i huset, sugen på att bli 3 barnsmor?

Kram

#2 - - Sara C:

Sofia: Jo nog är jag sugen på att bli 3-barnsmor men inte på att ha tvillingar och en tvååring, haha!

#3 - - fäten:

vad söta ni är du o Miriam jag blir ju grin färdig när jag tittar på er kommer ihåg när vi va små o var tillsammans hemma hos dina föräldrar..kommer du ihåg det Sara=)saknar er fast jag har träffat er idag puss på er kära sysrar älskar er av mitt hjärta



Farbror Yaya ser så härlig ut när han leker med barnen påminner om min pappa .ha det gott

Till top